.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درآمدهای کلان نفتی دولت نهم رفاه برای مردم ایجاد نکرد

عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه درآمدهای نفتی کشور در دولت نهم از سایر دول انقلاب اسلامی بیشتر بوده است، اظهار داشت: متاسفانه درآمدهای کلان نفتی دولت نهم موجبات رفاه مردم را فراهم نکرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، مهدی تحققی در دیدار با جمعی از اصلاح طلبان حامی میرحسین موسوی در ساری تصریح کرد: متاسفانه در این دوره مطبوعات که زبان، چشم و گوش مردم در جامعه بودند با حقارت وصف ناپذیری از سوی دولت نهم مواجه شدند و به واسطه رسوخ برخی افراد در جامعه نوعی قطبی برخورد کردن با افراد صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: قطبی سازی جامعه یکی از موازین پله های تحقیر بوده و تحقیر حکونت علیه مردم وجه دیگری از تحقیر داخلی محسوب می شود.

تحققی با بیان اینکه همه دغدغه های واقعی مردم در مورد دولت باید بررسی شود یادآور شد: متاسفانه بسیاری از افراد اثرگذار جامعه در دولت نهم بسیار تحقیر شده و برای همیشه تاریخ از ذهن مردم پاک شدند.

وی با اعلام این مهم که رفتار دولت فعلی با مردم به گونه ای بوده که سبب تحقیر و زدودن کرامت انسانی آنان در جامعه شده است اظهار داشت: مادامی که دولت نهم در شعار خدمت رسانی و در عمل به صورت سلطنتی بر مردم حکومت کند مردم باید انتظار تحقیرهای بیشتر را داشته باشند.

این فعال سیاسی با اظهار تاسف از اینکه متاسفانه برخوردهای ناشایستی از سوی دولت نهم با جانبازان صورت گرفته است گفت: به حدی میزان برخورد دولت با جانبازان زیاد بوده که آنان جرات نمی کنند خود را در جامعه جانباز بنامند و متاسفانه نگاه دولت نهم به جانبازان نوعی سوء استفاده از سرمایه های عظیم کشور بوده است.

تحققی با بیان اینکه تحقیر ناشی از فریب و تحقیر جامعه ایران در بین جوامع دیگر به اوج خود رسیده است گفت: متاسفانه دولتی که خود ندای کسری بودجه هشت هزار و 500 میلیارد تومانی را سر می دهد در آستانه انتخابات نسبت به توزیع سود سهام عدالت بین 5.5 میلیون روستایی اقدام می کند که نوعی تحقیر و کوچک شمردن مردم جامعه است.

وی بیکاری جوانان، کندی اجرای پروژه های عمرانی، تبعیض طبقاتی بین جامعه قائل شدن را از اثرات مخرب کسری بودجه دولت در کوتاه و بلند مدت ذکر کرد.

عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در عین حال با انتقاد از موضع سیاست خارجی دولت نهم اظهار داشت: در فضایی که باید ادبیات دیپلماسی ایران به نوعی شایسته ای به کار گرفته شود ادبیات لمپنیسم در آن موقعیت به کار گرفته که سبب حقارت ایران اسلامی در جهان می شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه مسئولان دولت نهم از انزوا و عقب ماندگی کشور طی 16 سال گذشته خبر می دهند خاطر نشان کرد: با کمال تاسف باید گفت که ریسک سرمایه گذاری ایران در سال 86 نسبت به مدت مشابه آن در سال 85 بیش از 56 پله سقوط در سطح جهان داشته است.

تحققی همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی مدیران و مسئولان رده پایین تا بالای کشور را نظامیان تشکیل می دهند گفت: اگر قرار است کشور با چکمه اداره شود چه تفاوتی بین دیروز و امروز جامعه می توان متصور شد.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با تکیه بر استقلال و آزادی، جمهوری اسلامی را در جهان معرفی کرده اند، افزود: شایسته نیست افرادی تحت عنوان نیروی انتظامی و امنیتی بخواهند بی جهت آزادی های مشروع مردم را خدشه دار و زندگی را بر آنان تنگ کنند.

وی افزود: متاسفانه گفتمان تنش زیستی به جای گفتمان توسعه سیاسی و گفتگوی تمدنها در دولت نهم بارور شده و سبب تحقیر ناشی از عملکرد ملت توسط دولت شده است.

تحققی یادآور شد: تحقیر ناشی از ضعف دولت در دولت نهم با تمامی دولت های سی سال گذشته برابری نکرده و بیشتر از آن دولتها بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.556 seconds.